Followers

Tuesday 5 March 2013

Delicious Benjo

Tajuk tulisan aku bahasa inggeris.

kalau teacher tau mesti bangga.kah kah kah

Aku ada nak bagi sikit tips ni.

Kalau dah malas nak mampus tulis blog.

Boleh share gambar.

Boleh share video.

Boleh jugak tulis tentang makanan sikit

Hobi sikit

Cita cita sikit.

Isu semasa sikit.

Jangan sempitkan ruang.Jangan sempitkan idea.

Blog bukan sekadar nak luah perasaan poyo.

nak share kelaku harian.

Blog boleh buat macam macam.

Cuma jangan guna shortform bila kat blog,ianya annoying gila.jangan tulis bahasa mesej.

Aku anti orang macam ni.

Jangan sampai aku sumpah jadi benjo.


*nampak tak,aku cuba pelbagaikan post blog.
*kalau lebih keras dan hardcore,letak gambar marka sorang dua.kahkahkah
*sumber gambar google





No comments:

Post a Comment