Followers

Tuesday 30 April 2013

catatan april #2

Salam Perjuangan Jasa 2010.

Aku tulis ni berbaur semangat.

Hangpa baca pun kena dahi berkerut dan riak muka yang serius.

Dua tiga hari ni sibuk discuss masalah Marzuq.

Entah apa dosa dia tak tau la sampai nak pindah Jamiah (ini humor,jangan ambik serius)

Sekarang aku rasa bukanlah masa yang sesuai untuk menuding jari salahkan orang itu dan ini.

Prioriti nombor satu ialah selesaikan masalah yang dihadapi sekarang dengan bernas dan baik.

Aku tak boleh into sangat jiwa Marzuq ni.

Nak cepat habis,tapi solution dia tak berapa nak kena.

Aku rasa Naem jugak bersetuju hal ini.

Nasihat aku.

Buat la keputusan yang terbaik.

Bila duit tak menjadi halangan.

Segala peluang belajar terhidang luas.

Cuma terpulang untuk memilih.

Mencedok ilmu di negara orang cabarang dia padu sikit sebab jauh dari keluarga.

Tapi pengalaman berharga itu yang paling bernilai.

Aku tak dapat pengalaman kena tipu,pengalaman jadi bendul bagi sijil ori spm kt pihak U.

Ha ha ha.

Apa apa keputusan yang dibuat.

Aku harap Allah permudahkan.

Dan geng jasapower 2010 sentiasa mendoakan yang terbaik untuk ahlinya.




notakaki
*aku cuba serius dan tak mau smash marzuq,tapi tak boleh.harap maaf.kahkahkah

No comments:

Post a Comment