Followers

Friday 12 April 2013

catatan april #1

Menginjak bulan empat,bermakna kurang dua bulan untuk aku final exam.

Minggu pertama dan kedua penuh dengan amal sanah,submit bahas dan syafawi.

Sekarang pun masih ada beberapa tugasan untuk aku selesaikan.

Masuk bulan empat ini jugaklah perang meletus.Parlimen dah bubar.

Pelbagai cara kita boleh tengok untuk meraih undi.

Aku rilek saja hal pilihanraya ni.

Aku lebih dahulukan pelajaran.

Kalau ada yang kata aku kurang semangat,itu terpulang.

Aku perhatikan situasi sekarang lebih cenderung untuk PR menang.

Aku dapat bayangkan nanti,pelbagai kemudahan dan peluang yang akan terbuka untuk kita terjun dalam bidang profesional.

Yang mana sekolah sekolah yang tak laku sijil dapat iktiraf.

Kolej kolej yang sebelum ini tak dapat pengiktirafan oleh kerajaan Malaysia sekarang.Bila PR ambik alih,360 darjah akan berubah dasar mereka.


No comments:

Post a Comment